HOBNA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HOBNA

كبر G وروق D مع منتدانا

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

انتا بتقوووووووووووول ايه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمدعامر
مشرف
مشرف
محمدعامر

ذكر

انتا بتقوووووووووووول ايه Empty
مُساهمةموضوع: انتا بتقوووووووووووول ايه   انتا بتقوووووووووووول ايه Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 21, 2007 11:34 pm

معلش يا جماعه دا اول موضوع اكتبه ومتأخر اوي عشان انا مش عارف اكتب ايه في المنتدي دا بس انا بقول الاحسن اننا نتكلم عن مزايا وعيوب الانترنت كل واحد يكتب هوا استفاد ايه واضر في ايه وشكرا
Dragon
مشرف
مشرف

ذكر
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : مكسور

مُساهمةموضوع: رد: انتا بتقوووووووووووول ايه   انتا بتقوووووووووووول ايه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 01, 2007 7:07 pm

انا استفت اني كل حاجه بعوزها بلاقيها علي الانترنت اي حاجه ماعدا طبعا حجات مينفعش اني الاقيها عليه
والاضرار انه بيضيع الوقت والنظر كمان وكمان في حجات انا مبحبهاش كمان المنتديات اللي بتبعت للواحد علي الفاضي وعلي المليان رسايل من غير لازمه
http://www.elkmr.com
محمدعامر
مشرف
مشرف
محمدعامر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انتا بتقوووووووووووول ايه   انتا بتقوووووووووووول ايه Icon_minitimeالسبت ديسمبر 01, 2007 10:30 pm

شكرا علي رؤيك وانا عايز بقيت الناس يقولو ردهم
el amera reem
عضو جديد
عضو جديد
el amera reem

انثى
المزاج : متعكنانة

مُساهمةموضوع: رد: انتا بتقوووووووووووول ايه   انتا بتقوووووووووووول ايه Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2007 5:25 pm

انا عن نفسي الموضوع ده بالنسبة ليا تافه
محمدعامر
مشرف
مشرف
محمدعامر

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انتا بتقوووووووووووول ايه   انتا بتقوووووووووووول ايه Icon_minitimeالأحد ديسمبر 02, 2007 8:16 pm

تافه ايه شكلك انتي اللي
ولا منغير غلط
تافه ليه يا اموره
ممكن تقولي يا حلوه انتي كدا اكيد كل حاجه عندك تافهه
عشان دا موضوع ازاي تافه الموضوع دا بيدرسو في جامعه كاليفورنيا عشان يعرفو اثاره علي شخصيه الانسان وانه ممكن يصاب بلانطوائيه بسسب هجره لكل حاجه في الدنيا واهتمامه بالنت والكمبيوتر وازاي النت اصبح يحتل المرتبه الاوله بلنسبه للاهميه للعالم كله وازاي النت دا بيدمر الشباب العربي وويبعد الكثير منهم عن تقاليده واخلاقه ودا كلو تقولي تافه دا غير مصير شعوب دلوقتي فيه برنامج اسمه جوجل ايرث دا عن طريق قمر صتاعي تقدري تشوفي الكره الارضيه علي بعد اتنين متر ودا عن طريق النت ولما تيجي عشان نقيم النت ونشوف عيوبه ومزاياه تقولي تافه انا رأي وشكرا علي ردك انا مش هقول ان دا رؤيك عشان اكيد انتي مش بلسطحيه دي

انتا بتقوووووووووووول ايه
صفحة 1 من اصل 1